7 Aralık 2010 Salı

FERRARİ F430

Araçta ilk olarak, Tubi’nin F430 için özel olarak ürettiği GTC modeli sipariş edilerek aracın rahatlamasını ve daha güzel bir sese kavuşması sağlanıyor. Tubi GTC, F430’un standart egzoz kazanına göre daha küçük ve boruları daha kısa olduğunda sıcak havanın en kısa yoldan atılmasını sağlıyor. Sonrasında, Supersprint marka headers ile birlikte egzoz-headers ikilisinin ortaya optimum güce ulaşılıyor. Komple egzoz sistemi ve headers ile aracının yaklaşık 20 hp kazanıldığı düşünülüyor, ikinci olarak Hamann’ın yeni beyni de F430’a uygulanıyor. Bununla birlikte F430, 20 hp’lik bir güç daha kazanıyor. Son olarak BMC’nin F1 tipi hava filtreleri araca entegre edilerek, 4.3 litrelik Formula 1 kanı taşıyan atmosferik motorun en rahat koşullar altında çalışması sağlanıyor. Bununla birlikte yaklaşık 520 hp güce ulaşan F430’u, 15 inç’lik hava kanallı fren diskleri ve altı pistonlu kaliperlerden oluşan Brembo CCM fren sistemi dizginliyor

CİHAN AKYER

2009015708018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder